Onko joku huomannut että on siitepölypäiväkirjoja? Täältä löytyy yksi sellainen. https://www.pollendiary.com/Phd/fi/start

Olen pitänyt lähinnä kalenterissa päiväkirjaa. Siellä on kaikki tiedot oireista. Niin vain kävi, että koivu meni, mutta astman oireet jäivät ja poskiontelokivut. Sarvikuonon käyttö kirvelee.

Olisi ollut mukavia kelejä uida. Joka kesä uintireissun jälkeen minulla lähtee ääni ja saan flunssan. Tästä olen päätellyt että koska yleiskunto on huono allergian aikaan, niin usein sairastuu. Samoin lomamatkat ovat usein flunssaisia. Innostusta riittää kuntoa ei aina.

Olen päättänyt kokeilla festaria loppukesästä. Poskiontelot pitäisi saada kuntoon että jaksaisi ulkoilmafestaria. Etukäteen pitää miettiä mitä ruokia siellä on. Mietin että kumpi on pahempi pöllyävä sää vai sadesää, jolloin homeet ovat vallalla. Olen onneksi yhden päivän, joten en yritä sitten liikaa.

Näillä mennään!