Kiltisti olin juhannuksen. Vähän istuilin terassilla, mutta en paljoa. Ulkona olin sen verran ettei tullut aurinkoihottumaa. Hyvä asia.

Mutta löysin patteja niskastani. Kutinaa ja laaja-alaisesti iho-oireita. Joku eläin oli päässyt puremaan ja oli myös nokkosrokon oireita. Kortisonivoidetta ja heinixiä. Nyt odotellaan pari päivää, tarvitseeko uuden kortisonikuurin. Olen pahoillani tästä.

Tällä viikolla odotellaan ukkosia ja sadetta. Homeitiöt alkavat taas toden teolla tehdä tepposiaan ja oireet alkavat pahentua. Vaihe alkaa siis aina sopivasti juhannuksen jälkeen. Olisin toivonut - kuten joka vuosi - että olisin tässä vaiheessa paremmassa kunnossa ja valmiimpi ottamaan vastaan seuraavan allergia-ajan, joka taas kestää niin kauan kuin syksykin.

Nyt allergikoille annetaan ohjeita, että tekevät väärin monia asioita. Ok. Olen rapsutellut koiria, olen tuulettanut huushollia ja istunut auringossakin. Miksi sitten ei ole parempi olo ja jatkuvasti nokkosrokkoa? Sanopa se.Miksi muuten tulehdusarvoni eivät mene alle 30 ja ole normaali? Lääkäri sanoi ettei sille voi mitään että kaikki on tutkittu. Onko kuitenkin vielä jotain?

Tässä tämä viesti taasen, eläkäähän mukavaa kesää!