Taas olen erittäin tukkoinen ja jopa korvat särkee. Tämä on minulle joka kesäinen haaste - heinäkuussa jolloin on ollut se lomakuukausi niin olen jatkuvassa flunssassa ja ainakin sairastun. Silloin olisi lentokoneessa vaikeaa, kun korvat särkisivät eikä hyvä duactkaan auta.

Automatkat ovat huonoja, koska niissä vetää tai jos ei ole tuuletinta saan lämmöstä migreenin. Jos suoraan täytyy sitten olla vieraskoree, niin se on siinä. En enää nauti matkasta vaan se on yhtä pakkopullaa. Olen kireä ja väsynyt koko ajan.

Jos käyn uimassa menee ääni. Toisten mielestä varmaan hyvä juttu, että olen hiljaa. Enpähän ainakaan valita. Sitten saan flunssan. Joten uimareissut unohdan heinäkuussa varsinkin. Mökeillä en käy muutenkaan, koska siellä on usein "vanhoja" vaatteita tai liinavaatteita. Tukkoisuus alkaa heti ja kestää viikkoja mökkireissun jälkeenkin.

En siis odota mitään lomilta. Toisaalta, kuten tavallisesti, minulla ei ole lomaakaan. Joten pitäkääpä heinäkuunne, mitä kirjoitan esseitä. Lomahan pitää ansaita, sitä siis en ole tehnyt;)

Hyvää lomaa kaikille kuitenkin!